poniedziałek, 9 marca 2015

magiczny księżyc Xorax

                                                                                                                                                              Mit jak powstał Xorax.


Pewnego razu było sobie królestwo boga ciepła i powietrza Kłutniusa oraz Dobrozy bogini ochrony, spokoju oraz światła. Bogowie mieli dwoje dzieci Penetretusa i Piłkomaniaxa. Cała rodzina żyła w zgodzie i miłości dopóki synowie byli mali. Gdy już dorośli to zaczęli się sprzeczać kto zasiądzie na tronie i będzie rządził królestwem dlatego wszyscy się zaczęli denerwować, aż w końcu piłkomaniax wykopał wielki głaz w kosmos. Latami ten głaz rósł i rósł aż pewnego razu piłkomaniax powiedział rodzicom, że zamieszka na tym głazie, chociaż w tedy niemożna było nazwać tego głazem tylko to była już planeta. Nie nadawała się do życia, więc piłkomaniax  nadal żył w królestwie. Ale rodzice postanowili zrobić niespodziankę piłkomaniaxowi i wysyłali swoją moc na planetę. Kłutnius wysłał świeże i ciepłe powietrze, a Dobroza zrobiła kule ochronną wokół planety dlatego niema tam już grawitacji Dobroza oświetliła całą planetę. Nocą można było zobaczyć ją w królestwie. Kłutnius wysłał tam pracowników, żeby zbudowali największe królestwo na całej planecie. Dzięki ciepłemu powietrzu i światłu wyrosły rośliny, a Dobroza przeniosła różne zwierzęta z rozmaitych planet. Na 23 urodziny Piłkomaniaxa dano mu tą planetę, a Piłkomaniax nazwał ją Xorax.




Wyznanie.


Gdy poleciałem na Xorax okazało się, że jestem potomkiem, ponieważ tak jak piłkomaniax miałem zainteresowania do sportów oraz miałem dwa takie same odciski pierwsze na prawej nodze w kształcie piłki, a drugie na lewej dłoni w kształcie  planety. Na planecie dowiedziałem się, że mam niezwykłe moce takie jak: siła, spryt, szybkość, zwinność. Na  Ziemi  przed tym, kiedy dowiedziałem się, że używałem tych mocy w niewiedzy. A teraz jestem wszystkiego świadomy.

Encyklopedia zwierząt i roślin żyjących na Xoraxie.




Mateusz Majka's Slidely by Slidely Slideshow

Zwierzęta

1. Lotnik Zębaty to zwierze potrafi latać z prędkością rakiety, potrafi się wtopić w tło.
Jego zęby mogą przegryźć stal, a jego pazury przydają się do polowań.

2. Menda Pospolita to okropne zwierze ma: oślą głowę, królicze uszy i ciało gołego ptaka.
Potrafi zabić żywą istotę marudząc, z jej oślej głowy wydobywa się okropny smród.

3. Koza w rajtuzach to postawa kozy, jednak ma szare nogi i pomarańczowy odstający dziób.
To zwierze nie jest groźne.



Rośliny

 1. Tulipan Olbrzymi  ta roślina zawiera w sobie silny jad.
Ma ponad pięć metrów, ten kwiat jest przepiękny, tylko jak poczuje zagrożenie to od razu  atakuje.

2. Drzewo Kręcone ta roślina jest bardzo łagodna ma zawijane pnie i wielki czerwony klejnot na czubku.

3. Koroniec to drzewo ma szary pień i koronę na końcu pńa. 
Ten rzadko spotykany gatunek ma koronę ze szczerego złota na Xoraxie mówi się na nią królem roślin.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz